Søgne gamle prestegård lanserer ny nettside

Søgne gamle prestegård har lansert en ny nettside som gjør det enklere for besøkende å finne informasjon og bruke tjenestene de tilbyr.

Målet med den nye nettsiden er å gi en bedre og mer oversiktlig opplevelse, spesielt for dem som ønsker å leie lokaler.

Kulturkonsulent for Søgne gamle prestegård, Vilde Matzow, er svært fornøyd med den nye nettsiden.

– Vi ville lage en nettside som er enklere å bruke for folk flest. Den nye nettsiden er ryddigere, enklere og penere, og har et mer helthetlig uttrykk enn den gamle, forklarer hun.

Søgne gamle prestegård

Søgne gamle prestegård. Foto: Søgne gamle prestegård

Forenklet informasjon om utleie

En av de viktigste forbedringene på nettsiden er at oversikten over hvilke lokaler som kan leies til ulike formål har blitt enklere å forstå. Prislisten har også blitt lettere å finne.

Utleie er en viktig del av prestegårdens virksomhet, og den nye nettsiden gjør denne prosessen enklere. Nå kan du lett få oversikt over hvilke lokaler som er tilgjengelige for utleie og hvor mye de koster, og du blir direkte lenket til Aktiv Kommune for booking.

Søgne gamle prestegård ble kåret til det mest populære bryllupslokalet i 2022 av Fædrelandsvennen, men prestegården tilbyr også flere andre utleiemuligheter som egner seg til blant annet konferanser, foredrag og konfirmasjoner, og mye annet.

Mer informasjon om prestegården og kaféen

Den nye nettsiden inneholder også egne sider om kaféen på prestegården, hvor du kan lese om menyen og leie kaféen til arrangementer. I tillegg vil siden "Folk på gården" bli oppdatert jevnlig med informasjon om faste leietakere og deres kunst- og kulturvirksomhet.

Det er også en mer oversiktlig inndeling av utstillingene på prestegården, der du kan klikke deg inn på hver enkelt utstilling og se på bilder og lese om de.

Nettsiden har også en forbedret "Om oss"-side, der du kan bli bedre kjent med de ansatte og hva de jobber med. Det er også en mer detaljert presentasjon av de frivillige lagene og foreningene som bruker lokalene.

Besøk den nye nettsiden her!

Hva er nytt på nettsiden?
  • Forbedret forside: Kort introduksjon om prestegården, med knapper til viktige sider som gjør navigasjonen enklere.
  • Enklere utleie: Leieprosessen er forenklet med en tydelig oversikt over tilgjengelige lokaler og bookingmuligheter.
  • Program og nyheter: Følg med på kommende arrangementer og aktuelle saker.
  • Utstillinger: Hver utstilling har fått sin egen side med bilder og beskrivelser.
  • Frivillige og lokale lag: En forbedret presentasjon av de frivillige lagene og foreningene som bruker prestegården.